Dijital Kanallar

Dijital Kanallar

Günümüzde zaman her zaman olduğundan daha değerli olduğundan gelişen teknoloji ve değişen müşteri tercihleri nedeniyle dağıtım kanalları çok daha önemli. Yalnızca teknolojik yeniden değerlemeleri ve müşterilerin hızla değişen tutumlarını yakalamayı başarabilen bankalar bu rekabette hayatta kalabiliyorlar. Her gün işadamları dağıtım kanallarına yönelik yeni ürünler ve hizmetler geliştirmek için çalışıyor ve ayrıca piyasaya rekabet avantajı getirecek yeniliğe açık kanallar üzerinde çalışıyor. Her geçen gün BT çözümlerinden daha fazlasını talep eden bu iş gerekliliklerini yalnızca yeterli çevikliğe sahip platformlar destekleyebilmektedir.

Intertech, çeviklik ve hizmet kalitesinin en önemli hususlar olduğu inter-Vision Dağıtım Kanalları Yönetimi paketini geliştirirken, SOA tabanlı bir tasarım tercih etmiştir. Modern tasarımı sayesinde artık yeni kanalları ve yeni hizmetleri hemen kullanılır hale getirmek ve bunlara tüm kanallar üzerinden bütünleştirilmiş bir hizmet seviyesi sağlamak çok daha kolay hale geldi.


Mobil Bankacılık Uygulaması

(Mobil Bankacılık Uygulaması)

inter-Vision platformunun mobil bankacılık uygulaması inter-MobileBanking, müşterilerin tüm bankacılık işlemlerini akıllı telefonlarından gerçekleştirmesini olanaklı kılar. Intertech tarafından geliştirilen inter-MobileBanking sayesinde, banka ya da finansal kurumun müşteri olsun olmasın mağazalardan indiren herkesin bankacılık servislerine ulaşması sağlanır.

Intertech Mobil Bankacılık Uygulaması inter-MobileBanking’in Özellikleri;

  • Anlık piyasa bilgisine ve kur bilgilerine kolayca ulaşım,
  • En yakın ATM ve şube bilgisi,
  • Kampanya ve ürün bilgilerine kolay ulaşım,
  • Anlık müşteri varlığı ve gider bilgilerine ulaşım,
  • Ajandam üzerinden gelecek ödemeleri kolayca takip etme,
  • Kolayca para transferi gerçekleştirme,
  • Anlık yatırım işlemleri yapabilme,
  • Çizgir veya e-parola ile hızlı giriş yapabilme,
  • İletişim merkezine uygulama içerisinden tek tuşla ulaşma,
  • Güvenlik ayarlarını kolayca değiştirme ve iletişim bilgilerini güncelleme,
  • Kayıp çalıntı durumunda anlık kart kapatma özelliği,
  • Tek tuşla geçici kart kapama açma,
  • Fatura ve ödemeleri kolayca ödeme
İnternet Bankacılığı Uygulaması

(İnternet Bankacılığı Uygulaması)

inter-Vision platformunun internet bankacılığı uygulaması inter-InternetBanking, hem Bireysel, hem de kurumsal internet bankacılığı çözümü için tasarlanmıştır. Intertech tarafından en son güvenlik standartları doğrultusunda geliştirilen inter-InternetBanking, müşterilere güvenli, hızlı ve pratik bir şekilde online bankacılık hizmetleri sağlamaktadır. Geniş işlem portföyü sayesinde müşteriler banka şubesine ihtiyaç kalmaksızın işlemlerini zaman ve mekandan bağımsız olarak gerçekleştirebilmektedir.inter-Internetbanking arayüzleri kuruma özel tasarımlar kullanılarak uyarlanabilmektedir.

Intertech İnternet Bankacılığı Uygulaması inter-InternetBanking‘in Özellikleri;

  • Bütünleşik kanak desteği
  • Kuruma özel tasarım
  • Yapay zeka algoritmaları ile desteklenmiş ödüllü akıllı menü özelliği
  • Geniş işlem yelpazesi
  • Bilgi giriş ve güncelleme olanağı
  • Güvenlik tercihleri yönetimi
  • Aynı uygulama ile kurumsal ve bireysel internet bankacılığı hizmetinin verilebilmesi
  • Ajandam özelliği ile takip kolaylığı,
  • Favori (kişisel) menüleri oluşturma,
  • Pratik menü ile kolay kullanım,
  • e-Devlet kapısına tek tuşla giriş,
  • Tema değiştirme özellliği,
  • Kampanya entegrasyonu ile ürün ve hizmet satışı ,müşteri yönlendirme ,bilgilendirme hizmetleri
  • Gerçek zamanlı yardım ve chat,
ATM Yönetim Sistemi

(ATM Yönetim Sistemi)

inter-Vision platformunun ATM yönetim sistemi inter-ATM, finans kuruluşlarının tüm ATM yazılım çözümü ihtiyaçlarını uçtan uca karşılamak üzere geliştirilmiştir. Güçlü yönetim, izleme ve terminal katmanlarıyla inter-ATM, hızla uygulamaya alınabilir ve yönetilebilir şekilde Intertech tarafından tasarlanmıştır.

ATM yönetim sistemi inter-ATM, anlık perfomans bilgileri ve sahadan ulaşan uyarı ve hataları detaylı bir şekilde takip eder. Güncel teknolojileri kullanan inter-ATM, son derece gelişmiş arayüzlere sahip olup, CEN/XFS standartlarında “donanım bağımsız” çalışır. inter-ATM, bankaların kâr satış oranlarının artırılmasında büyük önemi olan kampanya yönetim çözümleriyle de tamamen entegredir.

inter-ATM kullanan kurumlar, ATM yönetim sistemini açık ve esnek mimarisi sayesinde yapılarına kolayca entegre ederler. Kurumlar ister küçük bölgesel bir ağa, isterlerse birden fazla ülkede, birden fazla para birimi ve dil ile çalışan büyük bir ağa sahip olsunlar, inter-ATM genişletilebilir, esnek yapısıyla her durumda ihtiyacı karşılar.

inter-ATM, içinde barındırdığı XFS emülatörü sayesinde XFS standartlarını kullanmayan cihazları da destekleyerek aynı uygulamanın ATM’lerle birlikte Kiosk ve VTM (Video Teller Machines) cihazlarda da çalışabilmesine olanak sağlar.

Intertech ATM Yönetim Sistemi inter-ATM’nin Özellikleri;

  • CEN/XFS standartlarını kullanan donanım, marka bağımsız çalışma, ATM çözümü
  • Güçlü parametrik izleme-yönetim katmanı,
  • Kolay entegrasyon,
  • Web tabanlı, n-tier mimarisi,
  • Kampanya yönetim entegrasyonu,
  • Video Agent ile interaktif işlem (ATM & VTM),
  • Birden fazla dilde, ülkede, para biriminde işlem yapabilme,
  • Kartlı ve kartsız kullanıma hazır zengin işlem kümesi,
  • Net ve WPF teknolojisi ile geliştirilmiş güçlü kullanıcı arayüzü,
  • Anlık versiyon kontrolü ve uygulamanın otomatik güncellenmesi (Auto Deployment),
  • Uzaktan anahtar yönetimi (Remote key loading (RKL),
  • Tablet ve mobil uygulamalarla entegre ATM işlemleri,
  • Kiosk, VTM / ITM (Video Teller Machine) ve ATM’lere uyumluluk,
  • XFS standartlarını kullanmayan cihazlara uyumluluk,
  • Windows 7 ve Windows XP desteği
İletişim Merkezi Uygulaması

(İletişim Merkezi Uygulaması)

inter-CallCenter iletişim merkezi uygulaması müşterilerin ihtiyaçlarını öngörerek benzersiz bir müşteri deneyimi yaşatarak müşteri memnuniyetini artırılmasını sağlar. En güncel teknolojiler kullanarak geliştirilmiş olan platform içerdiği yüzlerce işlem tipi; otomatik süreçler ve yönetim paneli yaklaşımı gözetilerek geliştirilmiş kolay kullanımlı arayüzü sayesinde iletişim merkezi verimliliğini artırarak ciddi maliyet avantaj sağlar. Açık entegrasyon yetenekleri sayesinde herhangi bir kampanya yönetim uygulaması ile entegre olarak iletişim merkezi üzerinden ürün ve hizmet satışlarının kolaylıkla yapılmasını sağlar ve iletişim merkezini bir maliyet merkezi olmaktan çıkartarak bir kar merkezi haline dönüştürür.

Yönetim paneli yaklaşımı ile geliştirilmiş olan kullanıcı arayüzü kullanıcıların rol, yetki ve sorumluluklarına göre  erişilebilecek fonksiyonları otomatik olarak yönetir. Kullanıcılar gelen ve giden çağrıları aynı arayüzden cevaplar ve işlemleri sadece bir tık ile gerçekleştirebilir. Müşteri temsilcileri işlemleri gerçekleştirirken standart metinler ve anında yardım imkanı ile yönlendirilebilirler. Tek bir panel üzerinden tüm bilgilere ulaşılabilen müşteri temsilcisi; müşterilerin eksik bilgilerini; geçmiş görüşmeleri; müşteri ile ilgili daha önce kaydedilmiş notları görebilir ve gerçekleştireceği görüşmeyi aldığı bilgiler doğrultusunda şekillendirebilir

Parametrik alt yapısı sayesinde yöneticiler işlem setleri için gerekli güvenlik seviyelerini herhangi bir ek yazılıma gerek kalmaksızın kendileri belirleyebilir ve değiştirebilir. Yetki ve güvenlik kontrolleri müşterinin görüşmenin bulunulan aşamasına kadar hangi kontrol aşamalarından geçtiği; yapmak istediği işlemin tipi; işlemin tutarı; müşteri temsilcisinin yetki seviyesi gibi bilgilere göre belirlenebilir.

Kullanılan modern mimari yaklaşımı sayesinde iletişim merkezi uygulaması IVR, Otomatik Konuşma Algılama, Ses İmzası; Ses Analitiği gibi çözümlerle entegre olarak çalışabilmektedir.

Intertech İletişim Merkezi Uygulaması inter-CallCenter’in Özellikleri;

  • Tüm bilgi ve işlemlerin tek bir panel üzerinden gerçekleştirilebilmesi,
  • Aynı ekrandan Gelen ve Giden Çağrı’yı karşılayabilme
  • Konuşma metni desteği,
  • Çağrı karışmalarını önleme,
  • Ses tanıma özelliği,
  • Speech Analytics altyapısı,
  • İşlemlerin ürün bazında gruplandırılması,
  • Müşteri profilleri için aktif renklendirmeli kolay klavuz sistemi,
  • Hızlı arama özelliği,
  • Farklı seviyelerde güvenlik doğrulama adımları
  • SMS doğrulama özelliği,
  • IVR parola doğrulama
Elektronik Cüzdan Uygulaması

(Elektronik Cüzdan Uygulaması)

inter-Vision platformunun elektronik cüzdan uygulaması olan inter-Wallet fiziksel cüzdanın yerini doldurmak üzere tasarlanmıştır. Banka müşterisi olsun ya da olmasın dileyen herkesin kolaylıkla apple store veya googlepay’den indirebileceği uygulamaya kullanıcılar cep telefonu ve kimlik numarasını girerek kayıt yapabilir ve anında kullanmaya başlayabilirler. inter-Wallet sayesinde kullancılar zaman ve mekandan bağımsız olarak para transferi; üye işyeri ödeme; para çekme; fatura ödeme gibi işlemleri kolaylıkla gerçekleştirebilirler.

İşlemler sırasında sanal cüzdan bakiyesi, hesap, kredi kartı gibi çeşitli ödeme araçları kullanılabilmektedir. Kullanıcı ödeme araçları arasında işlem sırasında favori ödeme aracı ile işlemi gerçekleştirebileceği gibi dilerse uygun gördüğü herhangibir ödeme aracını işleme özel kullanabilmektedir.

Konuşma tanıma teknolojisi ile entegre olan inter-Wallet üzerinden para transferi, para çekme gibi işlemler basitçe konuşarak gerçekleştirilebilmektedir.

inter-Wallet kullanıcı ve işyeri konumunu eşleştirme; beacon teknolojis; QR code tarama gibi özellikleri sayesinde ödeme işlemini saniyeler seviyesine indirerek müşteri ve üye işyeri memnuniyetinin azami seviyeye çekilmesine yardımcı olmaktadır.

Mobil bankacılık inovasyonu, En iyi müşteri deneyimi, En iyi finansal servis, En iyi Mobil ödeme platformu gibi çok sayıda ödüle layık görülen inter-Wallet günümüzde hareketlilik olarak adlandırılan kavramı destekleyen en güçlü örneklerden birisidir.  

Intertech Elektronik Cüzdan Uygulaması inter-Wallet’ın Özellikleri;

  • Banka/finansal kurum bağımsız çalışma,
  • 7 gün 24 saat para transferi yapabilme,
  • Banka müşterisi olmaksızın kullanılabilme,
  • Sanal bakiye, banka hesabı, kredi kartı gibi ödeme araçlarını tanımlayabilme, kullanabilme
  • Üye işyerlerinde lokasyon bazlı, uzaktan, beacon entegrasyonu ile , QR kod tarama özelliği ile ödeme imkanı,
  • E-Ticaret sitelerinde kullanabilme
  • Cep telefon numarasına yada telefonda kayıtlı kişilerden herhangibirine para transferi,
  • Eller serbest ödeme ve uygulamaya giriş yapmadan belirli bir limit dahilinde ödeme yapma imkanı, 
  • Sesli komut ile para transferi ve para çekme,
  • ATM den Kartsız para çekimi,
  • Tüm banka kartlarını tanımlama ve kart üzerinden harcama yapabilme,
  • Fatura ödemeleriTL/Paket GSM Yükleme Özelliği,
  • Geçmiş işlemleri görüntüleme ve hareket takip izleme,
  • Destek hattına tek tuşla ulaşabilme,
  • Düzenli gönderimler tanımlayabilme,
  • Para talep etme özelliği,
  • En yakın ATM gösterimi,
  • Kullanıcı dostu tasarım
inter-Origination/Tablet

(Direk Satış Tablet Uygulaması)

inter-Origination/Tablet, inter-Vision platformunun direk satış tablet uygulamasıdır.Banka saha satış ekiplerinin minimum bilgi seviyesiyle kredi kartı , bireysel kredi ,ev kredisi gibi  tüm bankacılık ürünlerinin, tablet veya akıllı telefonlar üzerinden gerçekleşmesini sağlar.

Intertech Direk Satış Tablet Uygulaması inter-DSFTablet’in Özellikleri;

  • Müşterinin olduğu her yerde satış imkanı verir,müşterilere hızlı dönüş sağlanır.
  • Saha satış ekiplerinin eğitim sürelerinin düşürülmesi;Bankacılık eğitimi almasına gerek kalmadan yarı zamanlı personel istihtam edilmesini olanaklı kılar.
  • Ana bankacılık ;müşteri veri tabanlıgibi sistemler ile yapılan entegrasyonlar sayesinde az sayıda veri girilerek ürün satışının yapılmasını sağlar.
  • Kullanıcı dostu arayüzü sayesinde ürün satışları kolaylıkla gerçekleştirilir.
  • Müşteriden temin edilen bilgiler gerçek zamanlı olarak vadidasyondan geçirilerek hatalı verinin sisteme girilmesini engeller.
  • Harita uygulaması sayesinde personelin konumuna göre yakınında bulunan potansiyel ve mevcut müşteriler görüntülenebilir,iletişim bilgilerine ulaşılabilir ve müşterinin konumuna yol tarifi alınabilir.
  • Müşteriden bilgilerin alınmasının ardından,birden çok ürün için başvuruda bulunabilmekte,bu sayede müşteri bilgilerinin her ürün için tekrarlanmasına ihtiyaç duyulmaz.
  • Ürün başvuru süreçlerinde yapılan bazı düzenlemeler sayesinde, direk satış tablet uygulamasıyla yapılan başvuruların satış esnasında sonuçlanmasına olanak sağlar.
  • Belge alınması gereken ürünlerde, belgelerin fotoğraflarının çekilerek ilgili departmanlara gönderilmesi, müşterilere daha hızlı geri dönüş sağlayarak hem rekabette öne geçilmesini, hem de müşteri memnuniyetini arttırır.
  • Yapı içerisinde yer alan kontroller sayesinde fraud girişimlerini başta tespit edilir.
Tablet Pos Uygulaması

(Tablet Pos Uygulaması)

Standart bir tableti POS’a dönüştüren inter-TabletPOS, mobil cüzdan ile yapılan ödemelerde üye iş yerleri tarafından kullanılmak üzere geliştirilmiştir. Intertech tarafından geliştirilen elektronik cüzdan uygulaması ile mükemmel bir uyun içinde çalışan inter-TabletPOS, hem son Kullanıcı, hem de üye iş yerleri için konfor sunar.

Beacon teknolojisi sayesinde uygulama üzerinde müşterisinin ismini, telefon numarasını, kendisine olan uzaklığını, eller serbest ödeme tercihini görebilen işyeri; kullanışlı arayüzden işleme ilişkin tutarı girerek kolaylıkla ödeme işlemini tamamlayabilmektedir. Aynı arayüz üzerinden iptal, iade, hareket detaylarını takip edebildiği gibi ürün ve hizmetlerinin tanıtımı için kampanya ve indirimler düzenleyebilmektedir.

Intertech Tablet Pos Uygulaması inter-TabletPOS’un Özellikleri;

  • IOS veya Android işletim sitemine sahip tabletlerde kullanılabilir,
  • iBeacon teknolojisi ile entegre,
  • Beacon’a yakınlığa göre listeleme ve bu kullanıcılardan tahsilat yapma,
  • Kullanıcılarının “HandsFree” yöntemiyle, telefonlarına bile dokunmadan ödeme imkânı,
  • Elektronik cüzdan sisteminden yapılan tahsilatları izleme,
  • Elektronik cüzdan işlemlerini kolay iptal etme özelliği,
  • Elektronik cüzdan işlemlerini raporlama özelliği,
  • Kampanya düzenleyebilme,
  • Kullanıcı dostu arayüze ve tasarım
inter-Fortuna

(Bütünleşik Kanal Yönetim Katmanı)

inter-Vision platformunun bütünleşik kanal yönetim katmanı inter-Fortuna, bankacılık dağıtım kanalları yönetimi için geliştirilen bir çözümdür. SOA tabanlı tasarımı ile bankaların her dağıtım kanalından aynı seviye ve kalitede hizmet sağlamasını temin eder.

inter-Fortuna’nın güncel teknolojik altyapısı ve gelişmiş iş modeliyle, yeni kanallar ve hizmetler eklemek hem hızlı, hem de çok kolaydır. Bütünleşik kanal yönetim katmanı inter-Fortuna, zaman sınırlamaları,işlem limitleri, güvenlik ve kanal parametrelerini yönetmek üzere tek bir nokta belirleyerek esneklik sağlar. 

Gelişmiş parametrik yapı ve esnek entegrasyon özellikleriyle inter-Fortuna, kurumunuzdaki mevcut sistemlere kolayca uyum sağlayabilir. 7 gün, 24 saat güvenilir, kesintisiz ve hızlı hizmet temin eder.

Bütünleşik kanal yönetimi katmanı sayesinde ana sistemler ile entegrasyonlar tek bir noktada toplanabilir; geliştirilen fonksiyon istenilen kanallarda anında kullanıma açılabilir; tüm kanallardan benzeri işlem setinin müşteriye sunulması sağlanabilir; kanallar arası işlem yapılması sağlanabilir ve uç kullanıcıya tüm kanallarda aynı deneyim yaşattırılabilinir.

Intertech Bütünleşik Kanal Yönetim Katmanı inter-Fortuna’nın Özellikleri;

  • Şube, internet bankacılığı, ATM, çağrı merkezi, kiosk, mobil bankacılık, sms bankacılığı, ajans bankacılığı gibi tüm kanaları destekler, Ana bankacılık, Müşteri ilişkileri yönetimi, iş akış yönetimi, kart yönetimi gibi sistemlerle kolay entegrasyon,
  • Tek bir noktadan kanal, limit, güvenlik, işlem , parametre yönetimi
  • Kampanya yönetim çözümleri entegrasyonları
  • Kanallar arası işlem imkanı
  • Servis odaklı mimari (SOA),
  • n-tier mimari
Sms Bankacılığı Uygulaması

(Sms Bankacılığı Uygulaması)

inter-Vision platformunun sms bankacılığı uygulaması inter-SMSBanking, operatörlerin sağladığı kısa mesaj servisi üzerinden bankacılık ürün ve hizetlerine ulaşılmasını sağlar. Özellikle hesap bakiyesi, portföy durumu gibi bilgileri almak için kullanıldığı gibi, müşterilerin sms bankacılığı üzerinden para transferi, şifre tanımı gibi işlemleri yapması da mümkündür. Uygulama tüm mobil telefon tiplerini desteklemektedir.

Intertech SMS Bankacılığı Uygulaması inter-SMSBanking’in Özellikleri;

  • Parametrik kural yönetimi,
  • Kolay sms taslakları oluşturulmasını sağlayan arayüz,
  • Kampanya yönetim sistemi entegrasyonu
  • Aynı kurum için birden çok kısa mesaj hattı numarası desteği,
  • Tekli/çoklu anahtar kelime,
  • Anlık detaylı raporlama araçları,
  • 7/24 bankacılık ürün ve hizmetlerine anlık ve kolay ulaşım
Şube Kuyruk Yönetimi

(Şube Kuyruk Yönetimi)

inter-Vision platformunun şube kuyruk yönetim uygulaması inter-Qmatic, şubeye gitmeden, sıra beklemeden, sıra numarasının tek dokunuşla alınmasını sağlar.

inter-Qmatic, sağladığı avantajlarla daha fazla zaman kazanır, işlemlerin daha hızlı sonlandırılmasına yardımcı olur. inter-Qmatic, kullanımı için banka müşterisi olma zorunluluğu da bulunmamaktadır. Intertech tarafından tasarlanan inter-Qmatic ile banka müşterileri ise cep telefonu numarası, T.C. kimlik numarası, müşteri numarası veya kredi kartı numarası ile sıra numarası alarak önceliklendirilir.

inter-Qmatic, müşterinin bulunduğu lokasyonu tespit ederek en yakın şubeleri listeler, seçilen şubenin yoğunluğunu önceden söyler, adresini gösterir, harita üzerinde yol tarifi verir, sesli arama yapmak istenen şubeye arama yapar, şubeye gitmeden tek dokunuşla sıra numarası alır, sıranın gelmesine kaç dakika kaldığını bildirir.

Intertech Şube Kuyruk Yönetimi inter-Qmatic’in Özellikleri;

  • Konumu tespit ederek en yakın ve uzak şubeleri listeme,
  • Sıra numarası almak istenen şubeye gitmeden, tek tuşla sıra numarası alma,
  • Gidilecek şubenin yoğunluğunu söyleme,
  • Sıranın gelmesine kaç dakika kaldığını bildirme,
  • Şube adresine yönlendirme,
  • Tek tuşla aramak istenen şubeye sesli arama yapma
Mobil Sıra Alma Uygulaması

(Mobil Sıra Alma Uygulaması)

inter-MobileQmatic, inter-Vision platformunun mobil sıra alma uygulamasıdır. inter-MobileQmaitic ile kullanıcılar banka müşterisi olsun olmasın şubeye gitmeden kimlik, cep telefonu, kart numarası veya müşteri numarası gibi bilgilerini girerek kolayca sıra numarası alabilir ve profiline göre önceliklendirilebilirler.   

inter-MobileQmatic kullanıcının bulunduğu konumu tespit ederek kendisine en yakın şubeleri listeler ve şubenin yoğunluğunu ve tahmini bekleme süresini gösterirKullanıcılar şubenin adresini ve harita üzerindeki yerini görerek yol tarifi alabilirler.Bulunulan konumdan bağımsız olarak da herhangi şubeyi ismi ile arama ve tek dokunuşla sıra numarası almak mümkündür.

Intertech Mobil Sıra Alma Uygulaması inter-MobileQmatic‘in Faydaları;

  • Kullanıcıların daha az yoğun şubeleri tercih etmesini teşvik etmesi; müşterinin şubede kendisine hizmet verileceği zaman dilimini bilerek gelmesi sayesinde şubede bekleyen müşteri yoğunluğunu azaltır.
  • Müşterilerin şubede daha az zaman geçirmesini sağlayarak müşterilere zaman kazandırır ve müşteri memnuniyetini artırır.
  • Müşterilerin bankadaki değer ve kar bazlı segmentlerini göz önünde bulundurarak, bankaya değer katan müşterilerin öncelikli işlem yapmaların sağlar.
  • Mobil platform aracılığı sıramatik kullanımı yaygınlaştırılması sayesinde gün içi yoğunlukların ölçümlenenmesi sağlar.
Twitter Kredi

(Twitter Kredi)

inter-Vision platformunun Twitter kredi uygulaması inter-TwitterCredit, finansal kurumlar için sosyal medyadaki hesapları birer kredi başvuru kanalına dönüştürür. Intertech tarafından geliştirilen inter-TwitterCredit, Twitter’ın direk mesaj altyapısı üzerine inşa edilerek sosyal medya üzerinden gelen başvuruları ayrıştırır ve özel kredi oranları verilmesine olanak tanır.

Intertech Twitter Kredi Uygulaması inter-TwitterCredit’in Özellikleri;

  • Kurum müşterisi olan ya da olmadan Twitter hesabı üzerinden kredi başvurusunda bulunabilme,
  • 7/24 kolay ulaşım ve başvuru yapabilme,
  • Özel kampanyalar tanımlayabilme,
  • Kullanıcı dostu arayüz ve tasarım,
  • Nasıl başvuru yapabilecegi dair bilgilendirme
Facebook Bankacılığı

(Facebook Bankacılığı)

Dünyada bir ilk!  Bankaların müşterilerin kullandığı mecralarda var olması zorunluluğundan yola çıkan Intertech dünya üzerindeki ilk sosyal medya bankacılık uygulaması olan inter-FacebookBanking’i 2013 yılında Banker tarafından yılın bankacılık projesi; 2014 yılında ise BAI tarafından yılın dağıtım kanalı inovasyon ödülünü alan facebook bankacılık uygulaması banka müşterilerinin facebook uygulaması içinden hesap ve kart bilgilerine ulaşabilir; kredi kartı ödeme, ön ödemeli kart yükleme; kredi kartı veya kredi başvurusu yapabilme; arkadaş listesinde yer alan herhangibir kişeye para gönderme işlemlerini gerçekleştirebilmektedir..
inter-FaceBook banking uygulamasının içinde barındırdığı hediyeleşme özelliği sosyal medya ile bankacılık hizmetlerinin nasıl bir arada kullanılabileceğini gösteren güzel örneklerden birisidir. Kullanıcı uygulama içinden evlilik gibi mutlu bir olay için hediye organizasyonu düzenleyerek facebook arkadaşlarını bu organizasyona katılmaya davet edebilir; belirli bir tarihe kadar toplanılan para ile beğendiği bir hediyenin otomatik olarak alınarak yeni çifte iletilmesini sağlayabilir.    

Intertech Facebook Bankacılığı Uygulaması inter-FaceBookBanking’in Özellikleri;

  • Bankaların sosyal medya üzerinden müşterilerine ulaşarak müşteri memnuniyetini artırma,
  • Hem finansal, hem de sosyal ajandayı yönetebilmeyi sağlama,
  • Varlıkların grafiksel arayüzlerle gösterilebilmesi,
  • Kurum müşterisi olan ya da olmayan tüm arkadaş listesine para gönderilebilme,
  • Ortak katılımla hediye organizasyonu, davetler oluşturabilme,
  • Harcama alışkanlıkları ve kredi kartı bilgileri izleme,
  • 7/24 kolay ulaşılaşım,
  • Sosyal medyadan kopmaksızın Kullanıcı dostu tasarım ile kolay işlem yapabilme