Politikalarımız

Bilgi Güvenliği ve Kişisel Verilerin Korunması Politikamız:

• Bilgi varlıklarını yönetmek, varlıkların güvenlik değerlerini, ihtiyaçlarını ve risklerini belirlemek, güvenlik risklerine yönelik kontrolleri geliştirmek ve uygulamak
• Bilgi varlıklarını, değerlerini, güvenlik ihtiyaçlarını, zafiyetleri, varlıklara yönelik tehditleri ve tehditlerin sıklıklarının saptanması için yöntemlerin belirleyeceği çerçeveyi tanımlamak
• Tehditlerin varlıklar üzerindeki gizlilik, bütünlük ve erişilebilirlik etkilerini değerlendirmeye yönelik çerçeveyi tanımlamak
• Risklerin işlenmesi için çalışma esaslarını ortaya koymak
• Hizmet verilen kapsam bağlamında teknolojik beklentileri gözden geçirerek riskleri sürekli takip etmek
• Tabi olunan ulusal veya sektörel düzenlemelerden, yasal ve ilgili mevzuat gereklerini yerine getirmekten, anlaşmalardan doğan yükümlülükleri karşılamaktan, iç ve dış paydaşlara    yönelik kurumsal sorumluluklardan kaynaklanan bilgi güvenliği gereksinimlerini sağlamak
• İş / hizmet sürekliliğine bilgi güvenliği tehditlerinin etkisini azaltarak işin sürekliliğine ve sürdürülebilirliğine katkıda bulunmak
• Gerçekleşebilecek olası bilgi güvenliği olaylarına etkin ve hızlı müdahale edebilecek ve olayların etkilerini minimize edebilecek yetkinliğe sahip olmayı temin etmek
• Maliyet etkin bir kontrol altyapısı ile bilgi güvenliği seviyesini zaman içinde korumak ve iyileştirmek
• Kurum itibarını geliştirmek ve kurumu, bilgi güvenliği kırılmalarından kaynaklanabilecek olumsuz etkilerden korumak


Hizmet Yönetimi Politikamız:

• Yasal zorunluluklarla belirlenen ve müşterilerilerimize sözleşmelerimizde taahhüt ettiğimiz şartları eksiz yerine getirmek
• Hizmet sürecinde en üst seviyede standardı yakalamak
• Süreçleri sürekli iyileştirerek hizmet kalitesini artırmak
• Servis sorumlularını belirlemek ve atamalarını yapmak
• Hizmet Yönetimi Sistemine tüm personelin katılımını sağlamak ve bilinç düzeyini artırmak
• Hizmet Yönetimi Sisteminin yönetim kadrosu dahil sürekli desteklenmesini sağlamak ve kontrol etmek
• Servis yönetim planı hazırlamak ve güncel tutulmasını sağlamak


İş Sürekliliği Politikamız:

• Çevresel nedenler, donanım arızaları, operasyonel hatalar, zararlı kod saldırıları, tabii afetler gibi tehditlerden servislerini korumak üzere kesintileri önlemek,
• Hizmetlere olan etkiyi en düşük düzeyde tutmak,
• Kurtarma gayretlerini azaltacak ve hizmet kalitesini muhafaza etmek üzere olayları en kısa sürede belirlemek,
• Küçük bir olayın daha ciddi seviyelere yükselmesini önleyecek şekilde süratle tepki vermek,
• Servislerin zamanında yeniden başlamasını ve veri bütünlüğünün sürdürülmesini sağlamak üzere kurtarma önceliklerine ve en kritik servislerin ilk önce eski haline dönmesine dayalı kurtarmak,
• Olaylardan alınan dersleri analiz ederek gözden geçirmek ve böylece olay ve kesintilere karşı daha iyi hazırlanmayı sağlayacak şekilde sürekli geliştirme halinde olmaya dayanmaktadır.


Web sitemizde en iyi deneyimi elde etmek için çerezleri (Cookie) kullanmaktayız. Siteyi ziyaret etmeye devam ederek çerez kullanımını kabul etmiş olursunuz. Detaylı bilgi Kabul Ediyorum